Å här kommer han med mustaschen. .

Hej och välkommen!

Ska la försöka blogga igen tänkte jag efter några års uppehåll! Vi får se hur det går :-) Vet egentligen inte varför det vart på detta vis, kände bara plötsligt när jag satt på jobbet (helt uttråkad) att jag skulle starta en blogg. Och så vart det. Fixade headern på jobbet i smyg, vart la inte så lyckad men jag får fixa till den nån dag.

Ja, så vart ska man börja? Kan la berätta lite om mig själv och vad denna blogg ska handla om. .
Jag heter Johanna, kallas ibland för YoYo av mina söta kompisar. Jag är 20 år och bor i Sundsvall. Jobbar som administratör sen 1,5 år tillbaka. Denna blogg kommer nog mest handla om mina intressen som till exempel träning, kost, mode, inredning,familj, kompisar, kärlek och olika funderingar som kan komma upp i mitt snurriga huvud.

Om ni funderar över rubriken så kan jag förklara. Det är nämligen så att jag nyss kom hem från Railway som är en restaurang med westertema kan man nog säga. Jag var där med min pappa, hans sambo, min bror och hans flickvän, det har blivit lite av en tradition på onsdagar att gå dit och äta och sedan tävla i PubQuizet som dom börjat med. Det är ett riktigt svårt quiz där jag nog bara kunnat ett par frågor på 3 omgångar, däremot är pappa, hans tjej och min bror riktiga snillen och har vunnit 3 ggr, idag vann vi dock inte. Nog med trök, vad jag skulle komma fram till var att varje gång spelar dom en låt som alltid sätter sig på hjärnan direkt och stannar där!

Lyssna själva HÄR om ni vill, så kommer ni garanterat gå och nynna på refrängen några dagar framöver :-)

Klockan börjar bli mycket och jag måste få min skönhetssömn ;-) Så jag säger godnatt och avslutar mitt första inlägg med en bild på mig själv för drygt ett år sedan i underbara gamla stan där jag var med mitt galna brittiska ex!



Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Snygg-syrran :)

2011-02-18 @ 17:19:36
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0