Äntligen fredag!!!!

Fredag eftermiddag, hur underbart?! (;

Har jobbat som en toka hela dagen. Fått väldigt mycket gjort. Har nog aldrig vart så less på mitt jobb som nu, så någon som har nåt förslag på nåt företag som anställer?? (: Ska göra en uppdatering på mitt CV i helgen har jag bestämt!

Har inte så mycket annat planerat i helgen faktist. Ska eventuellt vara med Dan som kommer hem från Norge ikväll. Annars blir det väl lite fredagsmys i soffan bara, skulle vara skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull. Eventuellt fixa till lite hemma (:

Och självklart hoppas jag på den berömda fredagsölen här på jobbet! Vi har en ölklubb med några medlemmar som tar en, två öl lite innan vi slutar och sitter och snackar skit. Helt fantastiskt är de! Men det var ett hårt jobb att ta sig in i klubban kan jag säga. Fick ta till både ett och ett annat knep, bjöd på extra stora ölflaskor, tog med olika nötter och knäck. Tillslut kom ölklubbens ledare fram till att jag platsade (;

Nu ska jag jobba på lite till. Bjuder på denna!

Jag och fina Maya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du skriver igen :)

2011-02-18 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0