Birsta, innebandy och sen?

Jaaa, snart drar jag, Linnea och Maya på birsta eller rättare sagt Media Markt och ska kika på en kamera som Linnea ska önska sig i födelsedagspresent! Hon fyller ju 20 snart den söta lilla flickan (;

Sen drar vi till Skönsberg där jag och Linnea ska sitta i sekitariatet på Ankarsviks div. 3 match i innebandy och Maya ska spela!

Men vad händer sen, såg på syrrans blogg att hon ska se melodifestivalen ikväll, kanske springer dit och kikar med henne om hon tillåter (: Hennes fina blogg kan ni besöka HÄR! Ska eventuellt fixa till mitt CV också om jag inte gört imorgon.

Så här ser jag ut idag! Ser att jag måste putsa spegeln haha!





Tog ett close-up kort på mitt halsband också med länkar från Ur&Penn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0