LÖNING WIIIIEHOO

Ohhh yeahhh bejbäääää (:

Det kom i rättan tid kan man la påstå! Hade ca 0 kr kvar på kontot igår men nu är jag rik igen (; Känns förjäkla gött! Det går bra nu!

Igår var en trevlig kväll på våningen. Var verkligen fint där uppe! Vi fick biff a la Lindström med vitlökspotatis och vin till, göttans! Sen var det två trubadurer som spelade och hade lite frågesport. Kom på sista plats, som uträknat haha, var askul iaf (:

Känner att jag måste få uttrycka mina känslor för visslande! Då menar jag visslande som man gör när man tycker nån ser bra ut. Alltså som man får göra när man är 7 år eller om man är turk i Turkiet! Inte om man är runt 25 år i Sverige och spelar i Giffarna! Det är la bra jäkla barnsligt, fast måste få säga att det var lite kul också hihi.


Ge mig sommar och paraplydrinkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0