MARDRÖMMAR

Godmorgon! Ja, jag vaknade nu. .skäms lite. (;

Inatt har jag haft en riktigt ordentligt hemsk mardröm! Har det nästan varje natt. Jag hatar mina mardrömmar, de är så sjukt verkliga. Vet att det beror på pillrena som jag äter, så nu har jag fått nog! Jag kommer sluta ta dom så fort som möjligt. Det är lite som Inception, jag vet inte vad som är verklighet, även efter att jag har vaknat. Känner mig hjärntvättad :S Då blir jag lite fundersam, hur kan jag vara så säker på att det bara var en dröm, tänk om världen spelar mig ett spratt och bara skrattar åt mig just nu. Haha jag vet att jag är knäpp. .men men, man vet aldrig!

Inatt handlade min dröm om pappa. Som de gjort de senaste veckorna. Så direkt när jag vakna så skickade jag ett sms att jag älskar honom hehe. Jävla skitdrömmar! Aggrr.

Kikar på skidåkning nu som pappa tipsade om. Går dock inte så bra för svenskarna. .Blir nog ingen medalj i alla fall. Ska kolla klart sen rota i förrådet har jag bestämt!

Ha en bra lördag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0