Myys

Haft en riktigt mysig kväll hos Mysan ikväll! Vi tog ett glas vin och åt lite vindruvor och godis och kollade på Melodifestivalen och QX Gaygalan. Vart som vanligt inte dom man ville som gick vidare i Melodifestivalen! Fast det svängde riktigt ordentligt om The Playtones så det var bra att de gick vidare (:

Jag och Linnea var in på Boom en snabbis, en inredningsbutik i Birsta innan innebandymatchen startade. Hittade den perfekta hall/skohyllan! Så jag tänkte följa med pappsen och syrran när de ska övningsköra imorgon och köpa det! Helt fantastiskt, jag som letat som en galning efter en sådan hylla! (:

Antingen denna:



Eller denna:



Ska mäta i hallen först, vet inte riktigt vilken jag gillar mest!

Börjar bli trött i planeten nu. Godnatt (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0