TUNG MORGON. .

Vilken hemsk morgon jag har haft, hua! Somnade i soffan igår och vaknade upp där i morse helt utslagen. Snoozade i en timme och 20 minuter, måste vara rekord! Som tur var så var jag redan påklädd och hade gårdagens frissa så jag behövde bara nåla upp lite hår som trillat ur toffsen haha. Sjuk jag är, bytte tröja iaf! (; Vart ingen frukost heller, borstade bara tänderna och gick.

Igår på Railway Saloon var det riktigt trevligt! Men vi förlorade Pubquizet igen, fastän jag och My kunde några frågor! Älskar att umgås med familjen<3

Nu sitter jag på jobbet med en kopp te som snart blir kallt. Är redigt trött och slut i huvudet och funderar för mig själv varför jag inte ligger hemma i min underbara säng och myser under täcket! Men sånt är livet har jag fått lära! Ett rent helvete (; Men jag älskar´t!



Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0