Vart inte riktigt som planerat. .

Vart mycket bättre än så hehe (:

Skrev ju att jag skulle vara med Dan eller bara ta det lugnt när jag kom hem igår, men jag kände inte riktigt för att sitta still så jag hängde med henne, Maya och Lina ut till Linneas föräldrar på Alnö och badade bastu. Hur gött var inte det då! Älskar ju att basta, känner sig så renad efteråt! Vi tog med oss vindruvor, melon och lite chips ut dit och bara myste och pratade om livet (; hehe. Sen såklart kände Linnea och jag att vi ville rulla oss lite i snön så det gjorde vi!

Kunde inte få en så mycket bättre fredagskväll (:

En bild på tjejerna innan vi sprang ut till bastun.



Maya, Linnea & Lina (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0