16/3

Hej på er!

Igår var det ju våffeldagen, (eller??) nej det var det faktist inte men jag lyckades lura väldigt många att det var de! Ingen som visste att det inte var det, skumt tycker jag! Jag älskar ju våfflor och i måndags fick jag ett sms av Britta, pappas sambo som frågade om jag ville komma och äta våfflor hos dom imorgon (tisdag) och självklart ville jag det, älskar ju våfflor! Det var alltså hon som missuppfattat att det var våffeldagen, men det var ju bara bra för då får jag 2 våffeldagar! Nöjd tjej (: Lyckades till och med lura i min kompis Daniel så han åkte hem till sin familj och åt våfflor haha. Btw, Daniel har fått ett nytt jobb och han börjar 8 så han går med mig varje morgon nu vilket jag tycker är suuuperbra, eller framförallt tycker nog min chef att det är döbra, för då kommer jag i tid! Hihi. Efter våffelätningen spelade vi plump (kortspel), kuligt! Sen skjutsade papii hem mig. Såg Desperate housewifes kl 21, vet inte om jag såg klart hela eller om jag somnade. . hmm.

Idag är det i vanlig ordning Pubquiz på Railway Saloon! Ska vinna igen! Arrrgg! Haha. .

PUSS KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0