FAN JÄVLA HELVETE.

AAggrrr. Blir så jävla arg på mig själv! Jag har fuskat. Jag skäms. Fy.

Jag åt godis igår, INTE BRA! Och idag får jag lida för det, i mitt huvud och kroppen ska få sig pisk på gymmet! Ska dra dit nu och köra 2 pass. 45 minuter indoor walking och 40 minuter tabata. Om jag inte är död då ska jag springa tills benen viker sig!

Om man bortser från godiset igår var det en bra dag. Jag och mamma lagade galet mycket mat så nu är frysen proppfull! Härligt, jag som aldrig orkar laga mat själv. Sen var vi på birsta en sväng, köpte en galet snygg blus på Monki, svarta jeansleggings på Rut m.fl. och ringar från H&M. Visar senare!

NU SKA SVETTEN SPRUTA OCH JAG SKA KNAPPT KUNNA GÅ IMORGON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0