FINT LITET HÅL PÅ ARSLET.

När jag gick hem på lunchen var det två bilar som tutade på mig, som såg baksidan på mig. Jag funderade för mig själv vad som var i görningen, är jag vekligen SÅ GALET snygg bakifrån haha. Men sen när jag kom hem så såg jag det! Jag har ett hål i leggingsen på vänster skinka som jag ramlade på igår! Dock ett väldigt väldigt litet sådant så jag fattar inte riktigt hur två bilister kunde se det, men men. . Kul i alla fall!

Om 30 minuter är det äntligen helg. Jag är så slut och less och allt på samma gång. Kommer inte orka gå hem! Ska handla mat också, fy vad jobbigt S:

Aja, nu har ni fått lite av min positivitet, nu ska jag anstränga mina fingrar lite till och klinka på datan den sista tiden. Ha´t braa, chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0