FREDAG.

Jaaaa, wiiiie det är fredag, IGEN! Vilket betyder fredagsmys ikväll i form av en brakmiddag som jag ska fixa för mina älskade flickor Linnea, Hanna och Maya. Sen ska vi se innebandy, Granlo-Gävle kl. 20.00. Blir en perfekt om lite stressig dag, men det gillar ju jag så det är ingen fara! Har redan handlat näst intill all mat. Det blir tacogratäng med olika såser, sallad, grönsaker och dipp och till efterrätt blir det paj och glass. Mjaauu (;

Igår gjorde jag ett ryck i lägenheten och städade. Ser inte längre ut som ett bombnedslag och man kommer till och med in genom dörren, vilket innan städningen var ett stort problem! Köpte med sallader till mig och Daniel när jag gick hem från jobbet och gick till honom och kollade på The Tourist. Helt okej film!

Imorgon bitti åker jag till Gävle. Blir en sväng till Erikshjälpen direkt där man nästan alltid kan göra grymma fynd! Sen en sväng hem till mormor tror jag innan jag ska till min kusin Johan som fyllt 18! Sen blir det PARTY!!!! Haha, nä men jag tror inte jag ska dricka så mycket, tror inte min kropp klarar av de S: På söndag ska jag umgås med mormor innan jag åker hem igen, vet inte vilken tid jag åker hem.

Vad ska ni göra i helgen? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0