FREDAG 25/3.

Kan de bli så mycket bättre än både fredag och löning?? Helt fantastiskt tycker jag!

Idag har jag dissat shakarna för redig föda. Dock tagit en shake. Fy vad dom inte är goda och jag kommer dricka upp de jag har kvar och sen aldrig köpa igen! Hua. Har mått illa ibland dessa dagar och jag tror nog att det beror på "maten". Ska ta en eller två dagarna framöver så de tar slut nån gång haha.

Idag efter jobbet ska nog ölklubben samlas och ha en härlig återförening tror jag! Sen ikväll ska jag till pappa och Britta, My och Jacke kommer också. Där blir det go middag och antagligen kortspel och en massa surr (: Me like-iii!

Höres vänner (: PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0