FREDAG!!!!!!

Förstår ni vad härligt med fredag. Efter en vecka som man jobbat arslet av sig ska man äntligen få lite lugn och ro(?). Brukar ju inte bli så mycket lugn och ro på helgen men det är skönt i alla fall! Har ingenting planerat ikväll och jag kämpar för att det ska förbli så också! Vill bara ta´t lugnt och göra precis vad jag vill. Kanske läsa en bok, håller ju på att läsa Gynnings andra bok. Kanske ha en spakväll. Kanske bara krypa ner i sängen och sova? Näää, inte sova! :P Köra lite fredagsmys helt enkelt!

Imorse var jag duktig igen och klev upp klockan 06.00 och var ute och sprang. Helt undebart! Jobbigt bara att isen ligger kvar på vissa ställen, vågar ju inte springa där längre efter gårdagens vurpa haha. Jag har redan, efter 2 dagar(!!!) märkt skillnad på min kropp efter dessa nya goda vanor jag infört. Är inte det fantastiskt så säg! Hade dock en rejäl svacka igår men jag tog mig igenom den, det gäller bara att kämpa!

Hoppas ni får en galet bra fredag gott folk<3 PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0