INSPIRATION!

Jaaa, ÄNTLIGEN! Har letat överallt, bakom soffan, under dammråttorna men nu ikväll hittade jag FINALLY inspirationen. Då menar jag inspirationen att äta bättre och träna. Jag vill inte vara såhär trött och hängig längre! Så nu ska saker förändras, och där med basta!

Några av mina nya planer är:

* börja ta en promenad eller joggingtur på morgonen
* äta minst 5 mål mat om dagen fast mindre portioner och nyttigare
* laga mer mat själv! (det är ju faktist inte så jobbigt som jag inbillar mig att det är)


Mitt stora mål i det hela är ju såklart att må bra med mig själv, bli piggare, få mer energi m.m.


Bild från grillen igår. Vart fantastiskt gott!


Så såg jag ut idag :P


Så vackert ute, bilden tog jag på vägen hem från jobbet.


Jag och Daniel. Vi hade världens myskväll med två avsnitt av vampire diaries (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0