MÅNDAG 14 MARS.

Hallåå där! Måndag igen och helgen har rusat förbi som vanligt. Orkade inte ta med mig datorn så det vart inget skrivet, funderar också på att lägga ner bloggen haha. Men jag får se. .

Helgen i Åre har vart GALEN. Som väntat alltså (: Började med att vi kom dit vid 20-tiden i fredags, hade redan börjat festat i bilen dock. Käkade lite på hotellet. Hoppande förfest mellan våra hotellrum, grymt kul! Sen drog vi in på Bygget och fortsatte festen där, dansade och hade asroligt.

Lördagen bestod av magont heeela dagen! Mådde verkligen skit, men det förtjänade man kanske. Sov mest hela dagen, körde en sväng i bastun också med ett gäng nakna pojkar så det var ju trevligt också, tänkte jag skulle ånga ut spriten och illamåendet, men det funkade inte, konstigt! Men till slut mådde jag bättre vid middagstid och fick i mig middagen, dagens första mål mat! Vi hade jättekul och middagen var riktigt god. Fortsatte drickandet på rummen, gick dock väldigt sakta för mig av ovanstående skäl! Drog in till Bygget igen och körde gärnet där.

Haft en kunglig helg med underbara arbetskamrater. Men nu är jag slutkörd för ett tag framöver! Okej till nästa helg, då jag ska till Gävle för att fira min kusin Johan som fyller 18 år! Han ville att jag skulle komma ner och festa med honom, SJÄLVKLART sa jag! Men känns ganska halvjobbigt just nu att tänka på haha.

PUSS KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0