ONSDAG.

Idag kl 12.00 är hälften av veckans jobb avklarat. Ja, jag räknar timmar minuter. Känns som jag lever för framtiden just nu och inte i nuet. Känns jättejobbigt. Mår inte bra idag. . Har fuckat upp den nyttiga maten, ni vill inte veta vad jag åt till frukost idag! S: Igår åt jag massa choklad å skit också. Blää för mig alltså! Vet inte hur jag ska komma på rätt bana igen? Känner mig bara helt värdelös. Jag behöver mig en rejäl uppryckning, någon som har nå förslag?? (:

Såg att Mysan också färgat håret igår, ännu ljusare och det vart så fint! Jag har ju alltid i smyg tyckt att hon är lite finare som blond hihi (: Färgningen i mitt hår vart också bra, färgade ju bara utväxten. Dock har jag mycket färg i pannan idag som jag försökt täcka över med min lugg, tror jag lyckades!

Nu ska jag försöka jobba, livet känns skit. Hej på er!


Sökte på blä på google och fick upp denna.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hallu! Va längesen du skrev.. =/ Älskar dig!

2011-03-13 @ 19:47:29
URL: http://mypymysan.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hallu! Va längesen du skrev.. =/ Älskar dig!

2011-03-13 @ 19:47:50
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0