TISDAGKVÄLL. .

. .och ännu en jobbdag börjar lida mot sitt slut. Här sitter jag på jobbet och smuttar på en twix, INTE BRA! Jag har verkligen ingen motivation nu för tiden att äta bra, eller att träna för den delen! Måste få tillbaka motivationen och det är BUMS!

Idag efter jobbet ska jag vara med Daniel, vet inte riktigt vad vi ska hitta på! Det kanske har kommit ut nå nya avsnitt av vampire diaries?? Hoppas! Annars tror jag att det blir att kika på nån film (: En perfekt kväll för en slut YoYo alltså! Men jag lär väl somna i soffan som vanligt och Daniel blir arg haha, men vad ska man göra liksom?

Vad ska ni hitta på ikväll? (:

PUSSKRAM


Hur snygga är dom inte???? Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0